Translate

piątek, 28 marca 2014

Wstęp



Dziecko...

Marzenie każdej z nas. A może i nie każdej ? 
W każdym razie wiele z nas prędzej czy później odczuwa potrzebę bycia kimś więcej...bycia mamą.
Nazywamy to zazwyczaj instynktem macierzyńskim !

Taki instynkt obudził się pewnego dnia i we mnie. Dobrze, że mój mąż miał podobne plany :)

Dziś mam 27 lat i jestem mamą.

Wcześnie? 
Za późno? Tyle ile nas jest, tyle pewnie będzie na ten temat opinii.
Sama chciałam urodzić dziecko przed 30 tką (słyszałam, że podobno tak lepiej zarówno dla dziecka jak i dla kobiety i w ogóle).
Plany swoje spełniłam. Teraz mogę z całą pewnością stwierdzić, że dla mnie to idealny czas :)

Ale po kolei. Jak do tego doszło? Heh głupie pytanie. Każdy wie jak ;p 
Więc jak to się zaczęło?
Czy żałuję?
Jak się z tym czuję?

O tym w kolejnych postach...

Zapraszam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz pytania/wątpliwości/zastrzeżenia wyraź je w komentarzu :) Możesz komentować nawet starsze wpisy - odpowiem :)

Jestem do Waszej dyspozycji :)

Za każdy wpis serdecznie dziękuję!